Jak zachować

Jak zachować szczupłą sylwetkę? Trzy porady, dzięki jakim staniesz się zdrowa i przyjemna!

Prasóweczki

Jak zachować szczupłą sylwetkę? Trzy porady, dzięki jakim staniesz się duża i oryginalna! Próbowałaś już diet, planów treningowych, kalkulatorów kalorii, naturalnych produktów zdrowotnych lub superpigułek, jakie brał Ciż pomóc w utracie wagi? Skoro tak, więc nie jesteś sama.

Jak zachować szczupłą sylwetkę? Trzy porady, dzięki jakim staniesz się duża i oryginalna!

Według zrealizowanych w Polsce badań, ponad 80% osób chcą schudnąć i mało 70% nie jest dumna ze prostej postawy i czuje presję, aby zrzucić parę kilogramów. Dzieje się właściwie nie bez względu: wiemy, że nadmiar kilogramów może zwiększyć ryzyko chorób serca, cukrzycy, podwyższa ciśnienie natury i dostarcza inne choroby. Analiza naukowa zamieszczona w czasopiśmie medycznym Lancet, z lutego 2008 r., powiązała nadmiar masy ciała z 20 różnymi rodzajami nowotworów, w ostatnim nowotworami endometrium i pęcherzyka żółciowego. Na szczęście wygrana w walce o małą sylwetkę prawdopodobnie istnieć popularniejsza, niż myślisz. Przeczytaj nasze rady i zastanów się, czy któraś z przytoczonych przez nas win nie siedzi na przeszkodzie do posiadania szczupłej sylwetki!

depilacja woskiem 750

Zapomnij o ekstremalnych dietach
Mogłoby się wydawać, że im trochę jesz, tym łatwo otrzymasz własny obowiązek. Jednak dzieje się zupełnie inaczej: ciało działa na bliską utratę masy, spalając kalorie mniej efektywnie i odkładając je jako tłuszcz. Zbyt restrykcyjne diety mogą także wywołać zachcianki żywieniowe, które dodają się do powstawania efektu jojo. Każdy plan żywieniowy, który zapewnia, że wydasz daleko niż sam do dwóch kilogramów tygodniowo bez zadań jest chyba krótkotrwały w zyskach. Rozważ zainwestowanie w indywidualnie przygotowany dla Ciebie, przez certyfikowanego dietetyka, jadłospis. Wbrew pozorom że się wtedy okazać, że chudnięcie może nigdy nie komponuje się z odmawianiem sobie posiłków!

zobacz również Wolno obrotowa opinia

Zrównoważ spalone i zjedzone kalorie
Grasz na siłownię kilka razy w tygodniu? Pamiętaj, że 30 minut ćwiczeń kardio nie jest wolną przepustką do objadania się. Według badań fundacji International Food Information Council z 2007 roku, zaledwie 10 procent Amerykanów znało liczbę kalorii, jakie powinni spożywać każdego dnia a tylko 44 procent miało pewne spojrzenie na temat zrównoważonej diety oraz aktywności fizycznej. Czy wiesz ile dokładnie kalorii zjadasz, a ile spalasz? Rozważ zainwestowanie w inteligentną aplikację na smartfona lub specjalny zegarek do śledzenia kalorii, aby na bieżąco śledzić energię robioną i spalaną.

Zrezygnuj z soli
Naukowcy z Uniwersytetu w Helsinkach spekulują, że wywołane solą pragnienie pozwala nas do zwiększenia ilości spożywania słodzonych napojów. Suche gardło nawilżaj wodą lub niesłodzonymi napojami i ograniczaj sól w spożywanych posiłkach. Do negatywnych stron spożywania soli, poza najczęściej wymienianym nadciśnieniem tętniczym, należy również zatrzymywanie zbędnych ilości wody w organizmie, co prowadzi m.in. wahaniami wagi, uczuciem zmęczenia oraz minusie energii, a też niedogodnościami wizualnymi: opuchniętymi kostkami, stopami i nogami i obrzękiem twarzy, brzucha i bioder.
zobacz również Zdrowa i ładna

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
aaaa
aaaa
9 miesięcy temu

bardzo ciekawy artykuł